nattsuddare

-Funderande



min heshets förkylning vill verkligen inte ge med sig alls!! är så less detta. funderar starkt på att fara upp på sjukan imorrn å träffa en läkare så man kan få något för hostan. gör så ont att hosta. Som om man har ett rivjärn i halsen. Usch!

Så större delen av min dag har bestått av att sova och sen typ halv sovit i soffan.
Gjort middag.. Och sen for ja till Bea o mange.
Har varit där hela kvällen o spela lite spel :)
hehe..!!

O nu så sitter man hära vid datorn o gör inte så mycket. Funderar på om jag ska se kvällens program av "Top Model 11"
Bad älskligen spela in de så man kunde se de sen när man kom hem :) dock är de ju lite sent. men inte gör de nånting. är ju ledig imorrn så. hehe..

Och som ni ser är min Blogg fortfarand under konstruktion, så hoppas ni tar hänsyn till att den ser ut som den gör just nu :) Ändras lite hit och dit.
Men det kommer blir så himla fint sen när de är färdigt! :)

usch, måste tvätta imorrn också. Eller egentligen inte. Men det är så skönt att ha de bortgjort o speciellt när man ska jobba hela helgen. Så behöver man inte tänka på det heller.

nä nu har ja bestämt mig, ska se på "TM11"  o sen blir det SÄNGEN!!!

Tjingeling!!

Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0