Nattsudd

- Längtar sjukt mycket!!

Kan verkligen inte lägga mig tidigt om kvällarna längre.. Är uppe hur länge som helst.
Men ändå så är jag inte trött på mornarna. Underligt.. Men de kanske bara är för en period som min kropp gör så hära.

Jobbet ikväll har gått riktigt bra.
Men nog är jag mättad av att jobba kvällarna nu. Jobbade kväll hela förra veckan. igår o idag.
Så de ska bli skönt att jobba dag imorrn =)

Imorrn så är de utbildning på jobbet om larmsystemet.. Är nog lite behövligt för alla ;) inklusive mig.. Haha!

måste ju berätta att vi är 6 stycken på jobbet som spelar på travet varje vecka.
o vi fick oss en vinst i helgen! =)
Är 3:e vinsten nu.. Hehe.. Så de är ju inte alls fy skam..
Men än är de inte någon vinst som gjort att vi kan packa våra väskor o ta en sista minuten ;)

Jag ska väl försöka att lägga mig o sova. Men tror inte jag kommer att lyckas.. Så jag lär väl bara ligga o snurra runt hela tiden. Eller så får jag ligga o stirra upp i taket, så då lär jag somna av tristess.. =P

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0