nääää usch!!!

- I´m Sick =(

Fy faderullan vad jag  är less denna torr hosta nu!!!
sov till typ tre nångång idag.. Gud vad skönt det var . Men jag är ändå trött än.. Hur går de till?!

Klev upp o hann väl vara vaken typ 10 minuter så fick ja ett sms av Bea som undra om ja ville följa å handla.
klockrent, för ja behövde ut å handla mat o så.
Så samtidigt svängde vi förbi mitt jobb.. Så jag sjukanmälde mig imorgon. För känner inte att jag vill dit och smitta ner våra boenden. Är så onödigt!
men det känns verkligen surt att måsta sjukanmäla sig.
På nästan 2 ½ år har jag bara sjukanmält mig 1 gång tidigare. Då jag har lunginflammation. Men då blev jag sjukskriven av min läkare 2 veckor =/
Så detta är 2 gången jag sjukanmäler mig.. Surt!!
Så de blir bara att slöa idag med och imorrn. Så att jag förhoppningsvis kan jobba på lördag och söndag!

Ringde även upp till Vårdcentralen idag och fick en tid för besök hos läkaren imorgon så han ska få kolla i min hals. Så man kanske kan få sig någon hostmedicin eller så. För halstabletter hjälper då verkligen inte =(

Ne nu ska jag ställa mig o laga nå mat. Fastän jag inte egentligen har någon ork till de =/
Men måste ju få i mig lite iaf så kroppen orkar med att reparera sig..

Tjingeling!!


Älskar Dig Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0