Me Like It!

Vet väl inte egentligen vad jag skall uppdatera er med..

Helgen i piteå vad helt underbar!!

I veckan så är de jobb som har gällt för hela slanten. Är bara ledig på lördag denna vecka..

Imorrn så ska man kurs i Arvidsjaur. hoppas att den är intressant, så att de inte är någon sömnpiller iaf.

Jag har inte riktigt någon blogglust just nu i denna stund. men tänkte ändå skriva ett litet inlägg.

Vet ju inte vad det är ni vill jag ska skriva om.
Skriv gärna en kommentar och säg vad ni vill jag ska skriva om, mina bloggläsare.

Nåja nu har jag tråkat ut er tillräckligt för inatt..

Jag ska avsluta med att lägga in en bild som jag verkligen ÄLSKAR!!
Finner ett sådant lugn i den hära bilden.. vill tillbaka till den kvällen då jag tog den m. syrran.
den natten var så himla underbart fin, lugn, skön och allt som finns att säga.
jag har sagt det tidigare men säger det igen, ARJEPLOG ÄR SÅ HIMLA FINT!! Naturen är underbar!
Man måste se för att förstå!
Nåja, ME LIKE IT!

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken otroligt underbar bild!! :)

Och jag håller med, Arjeplog är underbart vackert! :)



Och vad man vill läsa om..

hmm, de du skriver nu är bra :)

Kul att veta hur vardagen ser ut för dig å så :)

Kram Kram

2009-01-21 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0