Kort uppdatering

Dagen har bestått av att man har jobbat från sju till fyra.
Sedan så for man hem och stöka på hära hemma lite. Förberedde inför middagen så de var klart att börja laga efter man varit och gett blod.
Så när Älsklingen kom hem från arbetet så begav vi oss till blodbussen för att jag skulle lämna blod, och macke ska bli blodgivare =) Har värvat honom! :)

Efter vi tömts båda två på blod så begav vi oss hem och gjorde middag.
När vi ätit så for vi iväg till Sandra Och Tobias O Felicia =) Såg på Wall-E och prata lite.
Fick sköta Flisan =D Hon är ju nedrans söt!!
Macke var som lite nyfiken på henne, men vågade inte riktigt, eller han visste som inte vad han skulle göra. Så han höll lite i handen och strök. Sen så höll han henne lite =)

Nu så har vi kommit hem. Ska kika på Csi innan ja lägger mig.

Sen blir de sängen som kallar. Dock har jag en liten sovmorgon ;) bara till halv åtta.. Haha..!

Ha de så bra mina Bloggläsare!! :) och sov så gott.


(Kan ju inte svara på dina kommentarer då du inte ha en blogg själv) Hihi... Vet att jag är JÄKLA snygg på den dära bilden ;) Haha, eller så INTE! =P

tjingeling

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0