Jag är verkligen det!

- Nattsuddare

Jag är verkligen en nattsuddare av dess like. . . oj oj. .

Kom mig i säng kring fyra imorse.. Klev upp klockan elva.. Drog verkligen ut på tiden.. haha..
började jobbet klockan tolv..
har gått riktigt bra på jobbet idag. Inte alls stressigt eller nå alls. O då är de skönt! Man kan verkligen behöva sånt ibland!
När jag slutade jobbet klockan nio(på kvällen) så begav jag mig till Bea o Mange. Där vi såg på "Magikernas ..." Faktiskt bra. Lite roligt se hur man blir lurad mitt framför ögonen.. vissa är sådana självklara saker, men som man inte ser förräns då.. haha..

Sen blev de att spela bowling och golf.. hehe.. inatt kan du sova gott =)
Min förlust tog inte så hårt. Kan nog ändå somna ikväll =)

Jag Funderar....
Men på vad jag funderar på det vet jag inte. Men funderar på det mesta.
Tror faktiskt att alla människor funderar ganska mycket ändå. Fastän inte alla erkänner de.
Det kan nog behövas att man fundera ibland. Det kan faktiskt vara riktigt skönt nångång att bara fundera över livet o jaa allt som hör de till.
=)

Åh vet ni vad?? tror ni jag gjort tvätten?!? NEJ NEJ inte de..
Men de gör inte så mycket. Tvätten kan faktiskt vänta till imorrn. Var roligare vara till bea o mange än att vara hemma o tvätta ;) Haha..
Men imorrn så SKA jag tvätta o städa hela lägenheten. För nu ska julen ut. och våren ska få komma in =)
O de måste göras imorrn. För på tisdag kommer ja vara så lat, det vet jag. Brukar bli riktigt slö dagen innan ja ska börja jobba om.. haha..
Skall passa på att städa då karln min är borta så man riktigt kan poppa hög musik och flumma på! ;D

God Natt Mina Trogna BloggLäsare

Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0