GOTT NYTT ÅR!!


Då var det ett nytt år.. Fler Nya Minnen som ska skapas.
Lycka, sorg, ilska, glädje jaa allt kommer nog detta år att fyllas med. Ilska o sorg slipper jag gärna.. men de är nog sådant som inte går att välja bort hur mycket man än vill det.
Men jag hoppas året kommer att fyllas med glädje och lycka =)

Tack Alla För det Gågna Året!

Sista dagen på förra året -08 Tillbringade jag och macke tillsammans med Bea o Mange, Robert Och Linda.
Åt god Middag o en Härligt god Efterrätt! :)

Sen blev det spel för hela slanten nästan fram till tolvslaget. Då vi gick ut för att se på raketer och skåla in 2009!


Idag har man varit iväg till Arvidsjaur en sväng med Bea O Mange.. :) Riktigt trevligt!

hm.. ikväll blir de att fara dit och se på film :)

Som ni kanske märker så lägger jag inte in så mycket bilder här på bloggen..
Men om ni vill se på bilder så kan ni gå in på :
www.evvepevve.pixbox.se
Eller
www.evvepevve87.bilddagboken.se

tjingeling!!

Älskar Dig Markus!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo det börjar verkligen närma sig nu. Bebisen kan ju komma precis när som helst=)



Hur har ni det då? Allt bra?=)

2009-01-04 @ 11:11:43
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0