Förkylning på G...!!

Ja huvvaligen.. Känner mig inte alls så kry.. Rösten är inte alls med mig, å ont gör de. Går typ inte svälja nå bra..
Sen känner jag mig helt slut i kroppen trots att jag har sovit över 8 timmar inatt.. Och utan att bli väckt av älsklingens spring när han har jobbat inatt. Brukar annars vakna varje gång han kommer och lägger sig.

Nåja nu har jag jobbat sista dagen innan 2 dagars ledighet :) Så nu ska jag bara vila upp mig så jag orkar med att jobba åt helgen. För jag vill verkligen inte bli sjuk så man måste vara ledig från jobbet. känns så surt :/

I helgen så fyllde min Kära farfar 78 år ! :)
Så jag o macke slog följe med mina kusiner med respektive. Och for dit för att gratta honom.
Älsklingen ville ha en lugn helg egentligen med bara en film eller så.. Men våran present till farfar var en flaska Absolut Vodka.. Och Det slutade med att Alla Karlar som var där skulle ta sig en jäkel med farfar/morfar.. Haha..
Klockan 14 på en lördag.. =) Och inte räckte med en snaps.. Utan 2,3,4.... De blev ganska många.
klockan blev 18.. och dom satt fortfarande och snapsa... glas nr.10.. Haha! men då var de bara macke, och min kusin emil som var kvar de andra hade farit. Osså kom Danne en liten stund.
Tillsist kasta de in handduken och vi for hem för att göra oss någon middag. Emil bjöd in sig själv på middag hos oss =) Vilket var mycket trevligt!
Sen blev de bastu hos danne och thea. (bastu för killarna) O drickandet fortsatte..
Vi tjejer, Thea, jag o Jennie satt och såg på teve o åt ostbricka å smått o gott =) Mycket trevligt!
Blev bjuden på dooley, men eftersom att ja o jennie var chaufförer så kunde vi ju dock inte ta någon =/

Tack för den trevliga kvällen!

Och nu så har jag inte så mycket mera att förtälja om vad som hänt på senaste tiden..
Men har lagt märke på att jag inte är så duktig på att uppdatera.. Och jag som skulle skärpa mig..!!

tjingeling.

Älskar Dig Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0