....

När jag kom hem efter jobbet så sov jag i typ 3 timmar. Så skönt!!
Sen laga jag lite middag..
For ut och raggade en liten sväng med Bea innan jag skulle hem och se på den nya säsongen av "Top Model 11" Är så himla bra! =)
For förbi Shell och inhandlade lite halstabletter.

Sen har man legat pall i soffan igen och bara slö tittat på teve...
Och nu har jag precis suttit vid datorn och lagt in lite bilder på bilddagboken.

Ne nu så ska jag kila igen.

Du vet jag Finns för Dig i alla lägen! <3

Tjingeling

Älskar Dig Markus!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå! :)

Du kan ju byta lösenord till nå bra så kan jag hjälpa dig! :) Hur vill du ha på ett ungefär?

2009-01-06 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0