Det är så typiskt!!

- Confused

Ringde ju till Vårdcentralen igår för att vi en tid idag hos läkaren för min halsont...
Tror ni inte att de blev mycket bättre någon timme efter jag ringt o fått en tid?
jajjomen.. hur Typiskt är inte det?!?
Nåja, jag avbokade då inte tiden utan klev så snällt upp imorse - något trött! Och pallra mig iväg till doktorn.
Hade varken feber eller crp.. Då något bakteriellt var det inte. Doktorn sa bara att det var ett Virus jag har. Osså fick jag mig hostmedicin så jag slipper torrhostan. Skönt!!

Så jag ringde till jobbet och frisk förklarade mig. Så det blir jobba i helgen. Om jag nu inte skulle bli tvärendes dålig igen inatt. Vilket jag INTE tror ska hända.

Så ganska skönt att de bara blev en hemma dag från jobbet, Är så dyrt vara sjuk!

Imorrn kväll blir det nog kanske fara till Bea o Mange som de ser ut nu. Suktar efter revansch i bowling kanske?! =P

Har dock inte tvättat som jag skulle göra =/ Nåja, är mest handdukar o sängkläder som skall tvättas, som blivit kvar från varenda gång jag tvättat o tänkt de där sparar ja till nästa tvätt ;) haha.. skjuter de bara framför mig! =P

Nä nu så ska jag väl försöka pallra mig till sängen så ja tar mig upp o jobba imorgon. börjar kl 6:50

Tjingeling!!

Älskar Min Markus så oerhört Mycket!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0