Besök..

Skulle precis gå o lägga mig då vi fick besök.. Svärmora o Melker..
Känns ju inte så trevligt gå o lägga sig då..
Så nu skall ja försöka vara uppe en liten stund till.. Men inte blir de mycke längre..
För ja måste ju som sagt var orka upp för man ska till jobbet..
Sen så har de börjat en ny bra film på tv..  "Code Mercery" Men jag kan ju inte sitta uppe o se den.. Då orkar ja aldrig upp för att jobba.. För den slutar kl. 02.00.
Då är de ju nästan dags att kliva upp. Hehe..

Frida har fått hjälpa att göra klart min blogg nu. Och ja känner mig riktigt nöjd med den =)

Skall kila nu.. Kan ju inte sitta hära heller när man har besök..


Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0