Avklarat . . .

Då var denna dagen avklarad.. 2 dagar kvar av helgen.. =P Kommer nog gå såå bra i helgen =)

Inatt så kunde jag verkligen inte somna. Fattar inte vad som hänt med mig.. Under mer än en månadstid har jag inte kunnat sova ordentligt. Spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig på kvällen. Så kan jag ändå inte somna.
Igår så gick ja o la mig strax efter tolv.. Men somnade inte förräns efter 2 nångång. O då skulle ja till råga på allt upp kl.06.00.
Hur jag än gjorde så somna ja inte, jag var upp o gick i lght, läste tidningar, spelade på mobilen o trilla runt i sängen för att hitta något skönt sätt att sova på.. Men icket! Tror jag somnade till sist av att jag var så trött.
men sådant är livet ibland.

Dagen har rullat på riktigt bra idag. Längtade gode så mycket tills jag fick min rast kl.12 idag ;) somnade på en gång då! Och sov en timme. Det var skönt!
Så nu är man hemma o bara tar de lugnt. Ikväll blir det att så på Let´s Dance o mysa framför tv:n med älsklingen!
Sen blir de sängen för imorrn ska ja också börja 06.50. Hujjeda mig!
Men sen på söndag så har jag en sovmorgon till 12 :) den längtar jag efter nu.. hihi.

Måste även erkänna att jag börjar ha lite hemlängtan, för jag saknar min minsta lillebror så himla mycket!! <3
Längtar ju hem till hela familjen så klart!! :D
Men lillebror är så liten, eller han fyller 7 år! Men han har ett stor plats i mitt hjärta. fastän vi tjafsar o bråkar mycket, så älskar jag honom så oerhört mycket! han växer ju så fort, jag vill ju vara hemma o vara en StoraSyster! lära honom de man ska lära sig första året nu i skolan, skriva, läsa m.m.
Vi andra syskon har ju som mer eller mindre bott ihop hela tiden jag bodde hemma o gick skola. d.v.s 13 med emelie och sen till och från med den äldre lillebror. men vi har ju alltid umgåtts när vi varit till morfar o alla loven.
Så vi har gått igenom mycket o gjort mycket tillsammans =)
Är så mysigt när man kommer hem till piteå o hälsar på. Osså på morgonen så kommer Sebbe o kryper ner under täcket med en och sover där, eller ligger han bara där o mår gott tills man själv har vaknat =) han är så söt!
Nåja, ni fattar nog vad jag vill ha fram med detta. Jag längtar efter Min Lillebror Sebastian!  <3
Jag älskar dig!
Älskar er också syrran,äldre lillebrorsan o familj! <3
Längtar tills du har blivit större så du kan följa med syrran hit o hälsa på när hon kommer =) Då ska vi ha kul tillsammans!




Nä nu så ska jag nog gå o slöa framför tv:n o invänta älsklingen min!

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0