Städ o åter städ...

Detta städ tar aldrig någonsin slut.. man städar o städar o städar.. Men känns som om de står still..
Fast vi har egentligen hunnit en del i lägenheten..
håller just nu på att städa ur skåpen, men eftersom vi sålt vårt köksbord o stolar, så har vi ju inga stolar kvar så jag kan klättra upp o städa i översta hyllorna :/
inte smarta vi var.. nåja.. Macke skulle hämta en stege i huset o ta hit de så man tar sig upp.. Sen är de klart i köket..
Men ugnen o spisen var ju ett h'lvete att städa.. Fast de egentligen inte var så skitit.. men ändå..
men tur jag hade mirakel medlet för ugnen.. haha.. något jag köpt i ryssland, skiten lossnar på en gång.. Great!!

händerna börjar vara uttorkade, knäna ömmar.. rygger säger upp sig.. men jag håller ut, för efter allt detta så bor vi i huset.. Men då är de ju städ där kvar ;P

åh vad jag vill de ska vara över nu!
vill bo i huset nu, vara färdig i huset nu!!

Ni som nu läser min blogg, vad tyckte ni om förra inlägget om pappan o sonen?
Ganska underbart va? Man blir gode tårögd när man ser de!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej fia här :P är det mycket ni måste renovera i huset då? :) jag höll på att grina ihjäl mig alltså snacka om att man älskar sin son / fia

2009-02-21 @ 11:55:35
URL: http://flickan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0