Sov sött

Nu blir de sängen för min del.
Samma visa ikväll, är inte trött.. Men ja måste ändå försöka sova..
Älskligen är ute o kör.. tror ju inte han kommer hem inatt, utan de blir åt morgonen..
imorse så kändes de väldigt orättvist.. macke han kom hem o la sig kl.06.00..
Medans jag klev upp då o börja jobba.. Ville ju också ligga kvar i sängen o sova vidare..
Samma blir de ju åt morgonen. Fast då får jag ju ligga kvar, eftersom jag har sovmorgon..
Men de blir ännu svårare för mig att sova då jag inte har honom brevid mig..
Insåg det igår( Har alltid varit tomt utan honom när han är ute o kör om nättern) Men igår slog tanken mig riktigt..
även om ja bara sover om natten, så är de så tomt. För råkas man då vakna under natten, så är de så skönt att bara kolla åt sidan o veta att där ligger min älskade. Osså somnar man om.
För att jag vet att Han är vid min sida, Mitt hjärta - Det är så mysigt!

Nä nu är det sängen som kallar!

Saknar mitt hjärta, mitt liv, min livskamrat!  Vill du med ska komma o lägga dig samtidigt som mig.

Tjingeling!

God Natt på er allesammans, för nu kastar jag in handduken

Älskar Dig Markus - Mitt Hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0