Otroligt

Har lärt mig 3 låtar idag!! på piano o de bara genom att då kolla på en kille som lär ut på youtube..
Visserligen är han pianolärare, men han är riktigt duktig.
Känner mig faktiskt stolt att jag lärt mig :)
trodde ju att jag skulle ge upp.. Hihi..
Så gäller de att ligga i träning hela tiden med piano. så man inte glömmer de..

Ikväll så bjuder väl inte kvällen på så mycket spännande.. Blir nog att slappa framför tv:n.. Som vanligt! =P
Men har sån kramp i magen, att jag inte näms till att göra så mycket.. Utan bara slöa..
Imorrn så ska jag försöka att städa.. Bäst passa på när man har en ledig dag..
Och sen så ska jag kolla på Top model på kvällen =)

Nä, just nu så inväntar jag  min kära sambo. Så bli de käka middag, sent blev de..
men men, det går de med =)

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0