Ni måste läsa o se denna!!

EN GRIPANDE BERÄTTELSE. NÄSDUKARNA NÄRA.

Fick precis ta del av en helt underbar historia och youtube-video.

Vill så gärna dela med mig av denna helt fantastiska historia.

Här kommer den:

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med
mig?"

 Fadern svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till
 maraton med mig?"
och fadern svarar igen "ja, min son".

 En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans

 med mig?" ( 4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

 Och fadern svarar igen "Ja".

 Och här kommer videon till denna historia:

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0