ni får ursäkta

Som rubriken.. Ni får ursäkta mig att jag inte är så duktig på att uppdatera min blogg.. Men känner att jag har inte så mycket tid till att sätta mig vid datorn o blogga.. Utan då är de mycket viktigare för mig o få göra klart i lägenheten o i huset.. :)

Igår så var vi o städa o tvätta till halv fyra imorse. .
Så nu är all smutstvätt tvättat, sovrummet i lägenheten helt klart. Så nu är de igenbommat så ingen kan gå in dit å smutsa ner ;)
Toaletten nästan klar, är bara toastoln kvar..
Garderoberna i hallen.. O att dammsuga o skura i kök, hall o vardagsrum..
Sen är de klar.. Känns inte som om att de är så mycket kvar faktiskt..
Så man kanske hinner de idag, så hyresvärden kan besikta de kanske, idag? eller imorrn..
rengjorde i kyl o frys igår.. Fy f*n vilket jobb... Då man inte städat de på lääänge..
men nu är de både kyl o frys av-frostade/tinade..
plus att de är toppen att jag fått bort denna dag så jag är ledig hela dagen.. Tack så mycket Ingela :) Guldvärt att få en ledig dag.

nä nu ska ja slänga i mig någon frukost o sen ska jag bege mig till huset för att göra klart i hallen!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0