kväller..

Sitter o kikar på Beck nu.. "Gamen"
den är faktiskt riktigt bra. Har ju redan sett den.. Men beck går alltid att se om o om igen :)

jobbet ikväll har gått riktigt bra =) var skönt att jobba kväll idag.. o imorrn ska ja också jobba kväll.. hade faktiskt glömt bort de igår att jag ska jobba imorrn också..men men :) hehe.. är ju en extra tur jag fått för tillfälle.. därför glömde ja helt bort de .. :P
får ju sovmorgon ändå imorrn o d blir skönt ;) hihi..

nä nu har jag väl inte så mycket mera att förtälja..
 Ska ta o lägga in bilderna som jag tog när jag gick till jobbet idag..


Var lite dimmigt just där isen var öppen.. tycker de är lite läckert :) men svårt att fånga på bild.. men de kanske duger ändå :)






Gångvägen.. Var så himla fint, klarblå himmel, kritvita träd.. kan de bli mycket vackrare?



Är det inte vacker i Arjeplog? o detta är bara en liiiten del av arjeplog en sån fin dag som detta..


O denna bild älskar jag! Gillar verkligen trädet.. Osså mot den klarblåa himlen! :)
Älskar verkligen min mobilkamera måste jag säga =D



Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0