Huset..

Ja ni har fattat rätt då ni läst i min blogg.. Jag o Macke har köpt oss ett hus.
Den 26 november var vi o kollade på huset för första gången.. Men dock var vi inte tillräckligt "snabba".. - De hade hunnit kontakta mäklarna.. Vilken otur!
när jag klev in i huset då, "klickade" jag på en gång med huset. Blev förälskad i huset direkt! :)

Sen Då var de bara invänta husvisningar.. Mina nerver har inte varit o leka med.
Nerver o känslor o jag i allmänhet har gått som en berg- och dalbana.
Kändes som om att veckorna mellan visningar var hur långa som helst. fast i verkligenheten så var de ju inte så långt emellan egentligen..
Vi la in vårat bud.. O ingen annan verkade vara intresserad.. Var ensamma om vårt bud i 3 veckor.. trotts att de var många som var på visningarna varje gång.
Då.. då kom de jag fruktade mest.. fler intressenter... o budgivning.
mina nerver spelade mig ett spratt igen.. tankar, funderingar o jaa allt där till..
men vi vann budgivningen.
Så nu är huset vårt!

Jag är så glad! Ska bli så skönt med hus o inte lägenhet längre.
Även om de är mer ansvar att ha ett hus, så är de mycket mycket skönare!

När jag var hem o hälsade på mamma. Så berättade hon att när hon väntade mig, så hyrde hon ett rum i detta hus.
Så det kanske var det som gjorde att jag "klickade" med huset på en gång :) Men vad vet jag. Hihi..

Vad mer kan jag säga.
På lördag så åker jag O älsklingen till Luleå för att inhandla saker till huset.
Och nästa helg så börjar vi att flytta in i det! Så nu är det verkligen nära! O jag längtar så mycket!

Så hära kommer det en bild på vårat hus, dock är de bara bilden som är från det mäklarna hade i papprerna på husvisningen, men de kommer fler bilder senare. - hela huset syns inte, eller garaget. Men som sagt fler bilder kommer senare :)








Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj! Grattis till huset! :)

Måste kännas skönt att få flytta till hus! Man är så instängd i lägenhet!

2009-02-11 @ 11:44:06
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är sååå kul! Jag är superglad för er skull.

2009-02-11 @ 12:32:33
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0