Hoppas..

Jag håller mina tummar på att taxin kan ta min necessär nu när den är i piteå..
glömde ju den när vi var i Piteå.. O jag mitt pucko kom på det när vi var i arvidsjaur.. O då är de ju liiiite försent för att vända om... Känns som om att hela livet är i necessärn.. Haha..
Fast de är egentligen bara mitt smink..
har lite hemma, men inte är de tillräckligt.. Pincett o allt är med dära..
Så ja fick panik köpa en nu på konsum.. Men märkena som konsum har på kosmetika.. är helt Värdelöst!!!
Elite,
heter märket som ja köpte min pincett i.. Funkar ju för fanken inte att noppa ögonbrynen.. Greppar ju inte alls stråna.. Fyvale!! Nä sån skit ska ja aldrig mer lägga ut mina pengar på... Man vill ju ändå ha valuta för pengarna?!? Eller har jag fel? ?

Hoppas då iaf att jag får hem det idag..
Så man slipper se ut som en Zombie på jobbet.. Kanske inte kollegorna mina tycker att jag gör (?) men, jag ser mig själv som en Zombie utan smink, iaf utan mascara =P  Haha..

nä nu ska jag börja laga middag..

Så, Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!





Jag kan inte sluta tänka.......


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Evve, du behöver inget smink. Du är ju fin som du är =)

2009-02-16 @ 19:51:33
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0