hoppas!!

igår så jobbade man till klockan nio..
då bar de iväg till huset på en gång o försöka göra klart i sovrummet.. så de är klart till idag då mamma m.fam kommer.
vet inte riktigt hur de gick egentligen..
blev så att ALLA tapeterna revs ner.. så vi är nere på den första tapeten.. o de kan jag lova er att de är ett helvete o få till!!
att få det slätt o fint är inte de enklaste kan jag säga..
hur mkt man än slipar så blir de inte som man vill ha de..
men nu har vi då iaf gjort de så gott vi kan.. o spacklat.. så vi ska dit nu o se hur de blev..
o förhoppningsvis så kan mamma börja tapetsera nu när dom kommer idag.

sen har jag inte hunnit klart i hallen ännu..
men de är bara 3 våder kvar nu.. men kände att igår så var inte de en prio 1.. utan då var sovrummet viktigare att få klart..
men ska göra klart i hallen idag så vi har de bortgjort.

hade tänkt lägga in några bilder på hur de ser ut nu under byggnationstiden :P

Igår så fick vi våran första post till huset ;) hehe.. helt galet känns de!! :D

Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0