home....

hemma från jobbet..
Har gått fin fint på jobbet idag.. Men dock försov ja mig lite imorse.. vaknade klockan kvart i sju...
Så lite stressigt..
Klä på sig.. Sminka sig, o borsta tänderna. Bege sig till jobbet..
När jag stämplade in så var klockan 7.02.. så jag var ju ändå gode snabb ;)

ska bara se top model klart så ska ja kila iväg o hälsa på pappa en stund..

"Jag vet inte var jag ska ta vägen,
Jag vet inte vad jag ska göra,
Jag vet inte nå,
Jag vill bara skrika, gråta,
Jag vill bara försvinna, ett tag,
Jag har så många frågor,
Så många tankar, funderingar"


Imorrn så jobbar man 7.30 - 17.00
Så jag kommer bara gå att längta hela hela dagen för att få sluta, för då ska jag till huset o börja!!
LÄNGTAR så oerhört mycket!!

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0