Godmorgon O Min Namnsdag :)

Idag så är de min namnsdag.. Hihi :)

Idag blev det en riktigt sovmorgon. Gode så skönt var det!
O inatt så har jag haft ljudet av på min mobil, kanske därför också som jag sovit så gott.. Inte behöva bli störd av mobilen som ringer, eller som plingar till då man får sms..

Ingen lunchdejt idag med kusinvitamin.. Hon har gått o fått feber o känner sig inte alls pigg.. Men de kommer fler dagar som vi kan luncha :)
Så nu väntar jag på att min far skall vakna så ska jag fara dit o hälsa på honom.
Har precis duschat.. Och funderar på om jag ska ta mig en promenad till min far när han vaknat..
Är så ju himla skönt väder ute idag.. Dock lite kallt. Men de är bara att klä på sig så :)
 
"Finns inga dåliga väder,
Finns bara dåliga kläder"

Visst är de så? :)

Nä nu ska jag försöka hitta mig någon brunch här hemma..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis! :)

2009-02-12 @ 12:44:55
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0