godmorgon allesammans

Nu så har jag batteriladdaren i datorn :) så nu har den nå "streeten"

som sagt var så åkte vi ju till luleå o shoppade saker till huset igår.
Tapeter, arbetskläder, tapettillbehör, en hylla, gardiner, gardinstänger jaa men lite sånt dära :)
sen fick vi även med oss en massa prylar av moderjord.. Sånt som hon inte längre vill ha. Eftersom att dom har gjort om i sitt kök.. Så passa inte allt in där längre :P Hehe.. men jag tog iaf det som vi ville ha.. Men sen så gör de ju inte nånting ifall man inte använder allt.. de blir bra ändå :)
Fick även med oss köksbord o stolar, ett linnéskåp som är jätte fint o gammalt, sen tog vi även hem mitt lackbord som ja köpte när jag fyllde 16.. O det var början på min ikea karriär.. haha.. första inköpet var det - i sundsvall.. o sen har man nästan bara ikea saker hemma nu :P

Vi åt nå goda mackor  o lite fika på storheden till lunch innan vi begav oss till dollar.. där blev de gardiner m.m. Sen hem till piteå igen.

innan grabbarna var så duktig o lastade in i bussen. så åt vi middag, kyckling m. ris.. mammas kyckling är så god ;)
medans killarna lastade i bussen så hjälpte jag brorsan med sin tidningssortering.. Han är ju såååå snabb av sig =P haha..
efter att bussen var inpackad o klar.. så begav vi oss hem mot arjeplog..
när vi kom fram så var de bara kuta upp till mackes mamma o se på melodifestivalen.. när den var klar så gick vi ut o lastade ur bussen, de saker som inte vi rymmer hemma, de fick stå i hennes förråd tills vi flyttar in i huset..

Sen har jag inte så mycker mera att förtälja om dagarna i piteå :)

Har precis duschat.. o ska väl göra nånting att äta.. för sen så ska man iväg o jobba.. mellan 12-21

Ska lägga in någon bild från i fredags när vi drack lite vin o åt gott.. Blev bara två stycken.. men dom duger iaf :)

Älsklingen är djupt koncentrerad på att skala sina räkor ;)






Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Igår var de 7 år sedan mormor gick bort :´(
Saknar henne så himla mycket!
älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0