Dåligt..

idag har jag varit dålig med bloggandet..
Men att blogga 10-15 inlägg om dagen känns inte riktigt givande.. Då är de kanske lika bra man skriver ett lång istället? :)
men får väl se hur de blir, om man ändå fortsätter med flera korta inlägg, eller om man kommer  att göra ett långt istället...
Visst kan man väl skriva ett par inlägg om de är någon man verkligen vill skriva om eller behöver skriva av sig med. Men ett långt är väl lika bra som 15 korta? eller har ja fel?
Nåja, de va bara en liten tanke från mig :)


Annars så har det väl inte hänt så mycket idag.. Somnade kring 3 inatt, kunde verkligen inte somna inatt heller.. Osså skulle ja upp klockan 06.00.. för att bege sig till jobbet. Gick bara fin fint ta sig upp..
men jag kan bara inte fatta varför jag inte somnar?

jobbet har gått jätte bra idag.. det känns att man vart ledig i 2 dagar.. hihi..
att 2 dagar kan göra så mycket. otroligt.

Annars har dagen inte alls bjudit på så mycket.
la mig på soffan o skulle se på tv.. Men somnade istället o sov till typ 7.. det sjuka är att ja var inte ens trött. tyckte jag iaf..
men tydligen så måste jag ha varit de eftersom jag somnade.. Weird..!

Och nu så gör jag bara en liten uppdatering av min dag innan jag ska kila till sängen..

Har ju fått ett bra sömntips av kusinen.. men hjälpte dock bara första natten.. inatt gick de inte alls..
Och de är att jag har börjar lyssna på ljudbok när jag ska sova..
Men det funkade inte alls inatt.. Fattar inte detta..!

Inte ens nu är jag trött.. Men jag måste försöka tvinga mig till sömns ändå..
Känner att jag blir galen på mig själv då jag inte förstår mig på mig själv..

tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du söker bara på "Für Elise piano lesson" så får du fram part1, part2 och en massa andra. Jag ska söka på pianolessons och kolla in handär! Tur man har bärbar dator, annars skulle det bli lite jobbigt att konka pianot till datorn ;D



Testa att köpa kvällsro-teet på konsum förresten, för att sova gott. Blanda i lite honung så sover du ännu bättre och tänk inget när du ska sova, slappna bara av! :) Hoppas det hjälper!



kramkram

2009-02-05 @ 09:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0