dåligt om tid...

fick sluta klockan fyra idag.. Så då bar de iväg hem till huset för att börja städa ur rummen där vi ska ha alla kartonger o så medans vi ska städa ur lägenheten..

Gick faktiskt riktigt fort att städa ur rummen.. Så nu har vi kört grejjer fram o åter.. O vi är inte klar ännu..hihi.. Har massor kvar.. Alla möbler.. men dem ska vi försöka köra imorrn.. för sen lördag så ska macke bort.. o då vet ja inte vad ja ska göra.. Kanske börja slipa?

När ja höll på att plocka ur saker ur bilen så kommer de två människor m. hund o går.. tänkte inte mer på de.. Men sen så kom dom mot mig.. O ja tänkte.. Men vem kommer förbi oss nu? redan? Jajja tänkte jag, kanske är någon som vill se vilka som ska flytta in i huset.. Men när dom kommer närmare så ser ja ju att det är Sofia o Jonas som är ute o går med Freja :) Hehe.. Ni får ursäkta om jag inte gav er en rundtur i huset, men kände de var så kallt o ville bara få in sakerna just då.. :/ Men ni ska ju komma nästa vecka kanske? Om de vi beställt kommit..

nä nu har jag inte så mycket mera att förtälja.. Ni har iaf fått en liten uppdatering.. O nu kommer de nog inte finnas så mycket tid för mig att sitta vid datorn o blogga.. Kommer blogga när tid ges..

Så.. Tjingeling mina vänner!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men inte gör det någonting! :) Jag tyckte också att det var rätt så kallt! ..sen börja klockan va så mycket och det var rätt så långt hem så det var lika bra att vi gick. Men det ska bli kul att se huset, förhoppningsvis nästa vecka! :) Kram

2009-02-19 @ 22:57:15
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0