Urk på burk!

Blir allt längre mellan gånger när jag skriver på bloggen.. Men som ni vet o som jag skrivit tidigare, så har min inspiration och lust till att skriva här ofta försvunnit.. Och den har inte kommit åter ännu.

Nåja jag skriver väl en rad eller två om vad som hänt & händer.

Julen har funnit sig hära hemma.. Riktigt mysigt har det blivit också!
Snacka om att vi har lite pynt nu än då vi bodde i lägenheten.. Men har faktiskt inte kännt mig tvungen köpa nå mer pynt just i år.. vi klarar oss fint med det vi har nu. Nästan år kanske man fyller på lite granna :)
julgranen är pyntad och klar.. klappar är lagd under också.. ;)

vad har då denna helg bjudit på?

I fredags så bestämde Sandra & Jag att vi skulle dricka lite vin, käka kex m. ost och så provade vi en glögg. men en massa grejjs i.. haha..
Vinet var himla gott!
Glöggen, nja, men eftersom ja inte är någon glöggdrickare så smakar all glögg samma o är ingen höjdare.. men jag smakade, o kanske jag lär mig till sist ;)
Kex m. ost va gott, om än en del ostar lukta blä! så va de goda!
Sedan så hade man ju ett mycket trevligt sällskap, vad mer kan man begär?
Vi såg på Idol finalen o pratade på. Riktigt mysig kväll

Lördag jobbade ja till tio i fem.  då var de bara hem o fixa till sig & ordna till hära hemma.
Kvällen bjöd på lite mer festande.. Några kollegor från jobbet kom hit. så de blev lite vin o så här.. höll väl på till 4 på morgonen.. trevligt var de :)

Gårdagen så trodde jag att ja skulle va hur trött o sliten som helst. Då man inte är helt kry heller så tål kroppen kanske inte vad som helst.. :P
men ja var hur pigg som helst!

IDag så bröt förkylningen verkligen ut.. Mer täppt i näsan, rösten har svikit och smått ont i öronen.. Men ja ha krypit under filten o soffan.. Så de bli väl att man slummrar till lite då o då.. :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0