Wow!

Min blogg statistik ökar hära.. men inte är de sååå mycket.. men nån läsare mer :) Vilket är mycket roligt!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva om hära som gör att jag intresserar mer till att läsa.. Kanske är de inte de vardagliga som man vill veta? Kanske är de sånt som är annorlunda eller avviker från ens normala vardag?
I don´t know, You tell me! =)

Imorrn så bär det av till Havsbadet, där man ska på kurs, utbildning... med facket.. Är inte sååå väldigt duktig, eller sååå insatt i allt.. Men det är väl de jag ska lära mig o få en uppfattning om, eftersom jag är styrelseelev.
Jag hoppas det är duktigt folk som ska prata, som kan det dära.. För jag har en förmåga att kunna bli lite trött i ögat om de är någon som sitter alldeles still, monotom(?) röst hela hela tiden.. Utan de ska vara någon med fart o nån som kan smälla till i bordet eller nå :P Ne men ni kanske fattar hur jag menar?
Hoppas de blir 3 bra dagar.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0