Resfeber..

Hoppas att alla blev nöjda igår över bilderna som äntligen kom.. ?
Men de kommer mera sen, från då vi var i Kolmården..

Idag har min dag mest bestått av att packa inför resan ikväll. Sen har jag även donat på lite hemma också.
Men nu hoppas jag verkligen att allt är nedpackat så jag inte har glömt något. men det återstår att se när man väl är framme..
Om ca 1 ½ timme så bär det av mot Jörn.. Oj oj.. Kan man ha så mkt resfeber? Ja vet de kommer gå bra. Jag har ju åkt förr.. Men de är ändå så pirrigt. Just detta med att man ska hålla på att byta tåg och så, det är de som gör mig mest nervös..
Sen så är jag så orolig att de ska bli samma som förra året, en låååång försening.. usch!

ne nu så ska ja vila en liten stund innan de bär iväg

Tjingeling

älskar Min markus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0