På väg hem..

 Nu sitter man i tåget mot stockholm.. Åkte från Jönköping kring 16.07.. Och vi är framme imorgon kl. 8.23.. så de är ju ett ganska bra tag kvar innan man är hemma.. Plus att man ska köra bil hem då från Jörn.. Nåja.. Home Sweet Home! Längtar efter Markus så det är galet!

Men veckan nere i Småland/Forsheda/Lindås har varit helt underbar! Vill inte åka hem, men ändå vill jag hem.. Men så är de ju.
Hade lätt kunnat stanna kvar en vecka där. För de är så himla fint dära nere. Och finns ganska mycket att göra också.
Jag har inte tagit några kort under denna resa. vet egentligen inte varför de inte blivit. Men känns inte som om att tiden funnits, och inte heller har jag haft med mig mobilen överallt.. Men vi har hunnit med en hel del kan jag då säga :)

Kan berätta mera senare när jag kommit mig hem.

Tjingeling

Älskar Min Markus!! Saknar honom så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0