Min tanke var att...

Tanken jag hade var väl att jag skulle uppdatera min blogg i måndags.. Men då blev de inte..
När vi kom hem från småland, vilket var typ 8.35.. men då resan med bil från jörn tar ju sin lilla tid.. Så vi var väl hemma I arjeplog igen kring kl. 11.30.. Snacka om att jag var dödstrött då!!
Det första jag typ gjorde var att lägga i mig i soffan raklång på en gosig kudde och sov!
tyvärr var inte älsklingen hemma så jag fick pussa på honom, han var i piteå en körning.. =/
Såå.. Jag sov till typ 17.50 då mobilen ringde.. just jaa - möte! Tur du ringde o väckte mig annars hade ja totalt glömt de!
Efter mötet så blev inte många knop gjorda.. Såg på beck o sen var de sängen som kallade..

Sov till typ 10.30 idag då mamma ringde o väckte mig. sikken tur! för då klev ja upp och startade första tvättmaskinen. sen när den va klar så hängde ja upp de o startade en ny.
For ut med bea o mange.
hem, hänga upp tvätten. slöa lite framför datorn. sen åkte ja, macke o pappa till ånge o käka blodpalt.. mmm!! de va länge sen man åt =)
fick med oss hem så vi ska steka upp imorrn(idag) till middag.
Slöat lite till framför datorn o sen sett en film ikväll " Benjamin Buttons Otroliga Liv" Grymt bra film, rekommenderar er verkligen att se den! oj oj oj så bra!!!

Nu så kallar sängen!

Imorrn så bli de kanske en promenad om vädret tillåter de.
efter promenaden så blir det att packa väskan så den är redo o klar. sen blir de väl bara att dola på hära hemma. o bara umgås med macke så mycket ja kan nu innan vi åker iväg!! ja kommer sakna ihjäl mig!!

tjingeling o go natt!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0