I´m in love with a fairytail..

Usch jag är verkligen dålig på att uppdatera.. men jag känner att tiden inte riktigt funnits..
har haft en del annat att pyssla på med hära hemma, städa lite, tvätta, klippt gräset och en massa annat..
Jag vet att jag har lovat er bilder från semestern! Men jag hoppas ni kan håller er en liten stund till? Ska se om orken kommer ikväll och jag finner tid till att sitta ner och lägga in bilder..

Igår så hade jag verkligen ett fullspäckat schema.. vet inte hur det gick till, men det blev så.
klev upp kring 10,iväg och handla, städa lite hemma, klippte gräsmattan, hjälpte pappa med biljett, hälsa på faster, ut och jogga, hänga tvätta, städa lite till, börja göra iordning för middag. Och sen så kom middagsgästerna Sandra, tobbe Och felicia :)
så min dag var fullproppad.. hihi..
kvällen bestod av att käka grilla och vi drack lite vin till maten.. Hade en trevlig kväll!
Bea kom även förbi senare på kvällen, hon hade med sig jordgubbar o grädde.. Hehe, så de blev våran efterrätt.. mycke gott, Tack!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0