Gomorgon

Undrar om jag fått min klocka lite inställd att kliva upp tidigt... Har ju gjort det de senaste dagarna, inte har de blivit nå mycket sovmorgon.. Vaknade klockan 7.50 ganska så pigg o utvilad. Ändå la jag mig 00.40 inatt.. Får hoppas detta håller i sig, för då får man ju lite mera gjort på morgonen/Dagarna.
Jag startade en tvättmaskin direkt jag klev upp, plockade ut ur diskmaskinen och ställde in. Så det känns bra!

Idag ska man jobba, men jobbar kväll. Så de blir riktigt skönt faktiskt. o sen är jag ledig i 2 dagar =)
Älsklingen fyllde 26 år igår. Så de blev lite tårta o kaffe igår kväll när jag kom hem. Så vi hade lite främmande hära.
Sen kryp ja o macke ner i soffan, såg på den nya wallander. Oj så skönt vara hemma, få kramas o pussas med älsklingen! Saknat honom så mycket!

Kan sätta mig ner ikväll och skriva om resan till Ryssland och lägga in nå bilder. Tog inte så mycket bilder denna resa, men har foton från förra året då vi var dit. Och det är ingen förändring sen dess så.. Fick ju vara med om del som jag inte varit med om förr.. Se ett dop i ryssland, men där fick man inte ta kort.. Vi dela ut lite matpaket, men tog inget kort under tiden. Sen vart vi bjuda på tee av Promorkören(tror de stavas så) vilken fest de blev! Har själv inga bilder. men de andra i resegänget har foton från det.
Men skriver mer ikväll =)

Tjingeling

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0