Go kväll eller kanske godnatt?

Ja då var man framme efter en låång tågresa... Att sitta i tåg såå länge är inte en höjdare och speciellt inte när de är trångt och de är varmt eller alldeles för kallt...
Nog för att de är ändå skönt att åka tåg, men de finns både för och nackdelar..
Men resan gick iaf bra, den enda förseningen som blev var under natten, ca 25 minuter. Men det störde inte det tåg som jag och pappa skulle åka med från sthlm. utan vi fick vänta ca 40 minuter innan det kom. sedan så har allt bara gått bra.
Var inte så många som visste om att pappa skulle komma, utan dom visste bara om att jag skulle komma. så de va lite roligt =)

Sedan har vi varit runt lite här och dära. Så det känns som om att man har varit hära i flera dagar redan.. :P

Så nu gör jag ett litet blogginlägg innan jag ska sova. För jag är verkligen trött!! man sover ju INTE direkt skönt eller bra på ett tåg, sittandes..

Tjingeling

Älskar Min Markus!! Saknar honom redan massor!! MISS YOU!!!!!!!!
Jag älskar att du finns där för mig, jag älskar den du är, jag älskar att du älskar mig för den jag är. Att jag funnit och fått dig är det bästa som hänt i mitt liv! Du är min ögonsten, mitt hjärta och mitt ALLT! Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort! Jag älskar dig Nu Och FörAlltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0