Att göra lista - Avklarad

  • Packa väskan till imorrn
  • Klippt gräsmattan
  • STÄLLT UT SOPTUNNAN - yes jag kom ihåg det! ;D
  • Inhandla nå frukt m.m till resan
  • Ladda ipod med musik & ström

Det är väl allt jag kommer ihåg som var de viktigaste att göra idag.

Sen har jag ju hunnit en del annat också. gått på en promenad med Sandra, felicia och miller. Lagat middag.. Städat liiiite grann hära hemma..
Sen inte att the money imorrn. viktigt viktigt! och mitt pass, ännu viktigare!
Nu är de viktigaste kvar för ikväll, att kramas o pussas med älsklingen.. Kommer sakna honom så himla mycket!! Kommer ligga vaken hela natten o bara kolla på honom när han sover ;)  Mitt hjärta♥

Ne snart kallar väl sängen.. blir en tidig dag imorgon.. hur ska ja orkar kliva upp den tiden? kanske inte ens är lönt att lägga sig för att sova? kommer ju ändå somna som en stock när jag sätter mig i bussen.. Hihi..

1 vecka kvar av semestern.. 1 vecka kvar till arbete.. Faktiskt skönt att komma tillbaka till jobbet nu, längtar o saknar.
Men samtidigt så extremt skönt att vara ledig.. ledig.. ledig - vet inte om man vart "ledig" så mycket under semestern, eller jo det har man ju, men dagarna har ändå varit fylld med en massa annat. Man har haft något att göra från morgon till kväll. Faktiskt skönt.
Men snart är man tillbaka i "verkligenheten". Back to work!

Tjingeling

älskar Min markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0