Vilket väder!

For ut till Ånge o har varit där tills för en liten stund sen...
Vädret var helt okej, men solen kikade inte fram, förräns nu när man kommit hem.. hur typiskt är inte de? =/
Jajja, är ändå mysigt att bara vara där :)
Åt oss lite hamburgare o hade de bara skönt. Blev inte så himla länge, men de är kul ändå att vara där!
pappa hjälpte farfar att lyfta av skotern o pulkan.
Kan då säga att det var inte lätt att gå efter skoterspåret. Man sjönk ner hela tiden, först pappa, sen jag, osså pappa igen, o jag igen. så höll de på.. även farmora sjönk igenom.. men hon åkte på pulkan när vi skulle gå upp från stugan  till bilen.. så hon slapp att sjunka igenom :)

Så nu har jag precis duschat o tar det bara lugnt.
Snacka om att snön verkligen börjar att tina bort nu.. Snart så man gården här hemma.. har aldrig sett hur våran gård ser ut, vart vi har asfalten o vart gräset egentligen är. Men nu så skymtar man de =)

Ikväll så blir det att packa när man har slutat att jobba. o sen bege sig till morfar.. hihi!

Tjingeling!

älskar Min Markus!! Saknar honom så himla mycket nu!!!
 Hoppas på att han har hunnit hem tills jag har slutat jobba o innan jag åker iväg.. men är de så här fint väder så beger dom sig inte hem förräns ikväll från laisvall =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0