Vart tog den vägen?!

Vaknade kring 10.. Gick på toa o sen la jag mig i sängen igen för att dra mig en liten stund.. Är så skönt på morgonen att inte måsta kliva upp, utan man kan lika gärna bara ligga o dra sig :) Skönt!
när jag klev upp så trodde jag att solen skulle skina, precis som den gjort nu nån dag. Men icket, utan jag möts av att snön den bara vräker ner.. Små små små fina snöflingor som seglar ner mot marken..
Suck! Jag som ville ha sol! Men men man kan väl inte få allt hära i världen? Får väl hoppas på bättre väder i helgen om systeryster kanske kommer upp hit :)

Idag så jobbar man också kväll, sista kvällen på våran kvällsvecka, sen är man ledig två dagar.. Sen börjar det lååång arbetspasset.. 9 dagar har jag framför mig.. hujjedamig.. men det är klirr i kassan när man jobbar hela påsken :) O det tackar jag verkligen inte nej till! :D
Nä men nog kommer det gå bra jobba 9 dagar, är ju blandade turer, dag o kvällar, så de blir bra. Då får man sig sovmorgon nångång o inte bara börja 7 ;P hehe..

ne nu ska jag hitta på något annat att göra för ett tag..

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0