Uppe med tuppen..

Fy ändå så trött jag var imorse när jag skulle upp kl.7 !  Inte kunde jag somna inatt när jag stängde ner datorn.. Utan nog låg jag o trilla runt o funderar o tänker.. Till sist somnade jag nog av att jag var så trött. Vaknade sen av väckarklockan.. Åh vad jag ville fortsätta att sova!
var bara pallra sig upp, slängde i mig lite frukost. Sen tog jag med mig mamma o lillebror o hämta träningsmaskinen. Så nu ligger den så fint i bagaget på bilen. Hihi.. så nu ska till att tränas ännu mera..

När vi kom hem igen efter vi lämnat av lillebror på skolan så for vi hem.. O jag la mig direkt i sängen o sov en stund till..Hihi.. de var skönt kan jag tala om! :D
Så kring halv tolv for jag iväg för att gå ut på en promenad med Rebecka. Blev inte världens längsta promenad, hon hade bara en halvtimmas rast.. Men ändå ganska långt på en halvtimma :)
Skönt att prata lite o samtidigt få komma ut o röra på sig!

Vet egentligen inte vad jag ska göra nu.. Sitta hära vid datorn o uggla tills vi ska bege oss till stan jag, mamma o syrran.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0