Slut på energi..

Det känns som om att hela min kropp är utsugen på all energi som jag har.. Känns som om att jag inte orkar göra nånting alls!
Har varit o sett på Robinson o Csi Hos Sandra O Tobias. Där ett tag som kändes det som om att jag helt enkelt skulle kunnat somnat med ögonen öppna. För jag är så trött.. hela jag är trött! Ändå så har jag inte gjort nå speciellt jobbigt eller så.. men kanske de är så att 7 dagars arbete känns? Det är nu som man märker att 1 dags ledighet gör så himla mycket. man hinner fylla upp batterierna. Jajja.. Det är så då det känns just nu, att jag är tom på bränsle..

Har varit mycket trevligt att få vara hos er ikväll o umgås istället för att sitta hemma i soffan alldeles ensammen o uggla.
Tack! =)

Imorrn så börjar man kl12. men ska se om man Kanske kan få kompa lite o börja senare. Skulle vara kul att fara o hälsa på pappa I Ånge. men det beror helt o hållet på vad det är för väder.
kändes som om att det skulle bli stressigt att åka någon annanstans. även om jag VILL de.. men man kan inte göra o få allt här i livet, tyvärr!

ne nu så ska jag bara göra mig klar för sängen o sen ska jag sova!
känns som om att mina ögonlock skulle kunna trilla igen när som helst nu

tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Lägger in 2 bilder på mitt påskris, som jag har smyckat.. hehe.. kanske inte de läckraste, men de duger då =)



Och här är en av de 3 små påskkycklingar som befinner sig i riset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0