kväll igen..

Då var den en ny kväll igen..

Slutade jobbet kring fem.. For iväg o inhandlade lite till salladen vi skulle göra.. For hem, laga mat, käka o sen for jag ut O promenerade med Sandra o Miller.
Blev inte lika lång promenad idag, men dock en promenad :) O det är huvudsaken.. hihi..

Har sett på Talang ikväll o singin Bee..
När jag sett klart singing bee fick jag för mig att jag skulle bege mig ut på en joggingrunda.. Men insåg då vad klockan var.. Så jag sparar nog det till imorrn o hoppas jag tar mig i skinnet o beger mig ut då istället när jag slutat..

ne nu så ska jag ta o kila till sängen.. Ska upp o jobba imorrn.. börjar sju - har en delad tur.. Skönt!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0