kan väl inte vara så svårt?

Var tänkt jag skulle städa, men icket att det blev så.. Eller jag har plockat ihop lite saker.. O satt upp spegel o hylla i hallen. Varit o pantat alla flaskor..
Men jag hade ju tänkt att dammtorka o lite sånt.. Men... Slöheten tog över - Suck!!
Imorrn så ska jag försöka ta mig i skinnet o göra lite mera.. Fast, de kanske kommer sluta i en promenad efter jobbet, o sen slöa framför tv:n o kika på Talang. Får se vad dagen har att bjuda på...


Ibland tänker jag, det kan väl inte vara så svårt?

Fick mig en idé att jag skulle ta mig en joggingtur på kvällskvisten.. men tänkte sen, att jag har ju både gått till o från jobbet. sen ca. 1 timmes promenad.. Det kanske räcker för en dag..
men kanske skulle tagit en joggingtur imorrn kväll efter talang? jajja, får se.

Jag önskar...


Ne nu så kallar verkligen sängen, hör den ropa : Kom o lägg dig nu Evelina! Du ska ju upp åt morgonen..
Haha!! Ne nu är jag trött märker jag..

Tjingeling!

Älskar Min Markus så himla mycket! Vad hade jag gjort utan dig älskling?!

Kommentarer
Postat av: Bea

Nee ja har inget annat minne till den låten

2009-04-24 @ 09:31:03
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0