Joggingrunda avklarad!

Fy fanken vad skönt det var att vara ute o jogga, 4 km blev det. Inte världens längsta runda. Men för att vara första joggingturen på typ 2 år så tyckte jag det var bra :D
Men nog märktes det att flåset inte var med mig, men ger man inte upp utan kämpar på, så kommer man in i typ 2:a andningen.. O då går allt mycket lättare.. men jag undrar hur mör jag kommer vara i benen imorrn ? =/
Jajja.. det är det värt.. För jag är nöjd över mig själv =)

Så nu ska jag snart hoppa in i duschen o spola av mig..
Men imorrn tror jag det får bli vila kroppen.. o ta promenad på måndag då man är i Piteå, kanske man får med sig syrran ;) hehe..

Tjingeling!

älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0