imorrn imorrn imorrn!!!!!!

Jaaa imorrn så åker jag!! jippi!!! hihi.. jag längtar, det ska bli så skönt att få komma iväg till morfar!! Skulle helst ha åkt idag!! :D

nu så är då arbetsdag 8/9 gjord.. bara en kort dag kvar.. jobbar mellan 15-20 imorrn.. men ska se om man får sig nå friskvård imorrn, för sen kan jag inte ta ut nå den hära veckan eftersom jag är ledig resten.. hihi!!


Ne jag har väl inte så mycket mera att säga just nu.. ska slå på en film o kika på medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så man kan hänga upp det på tork.. måste ju ha nå kläder när jag åker iväg o ska vara borta.. haha.. =)

Tjingeling!!

Älskar min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0