Hur orkar man?

Jaa hur orkar man? Det kan man verkligen fundera över..!

Idag så har man jobbat kväll. Riktigt skönt att få jobba kväll o få sig en sovmorgon ;) Skönt!
O detta tråkväder tar aldrig slut verka det som... Snö o snö o snö!! ge upp nångång!! vill ha fint väder, så solen kommer fram, snön får börja tina o man riktigt får känna att nu är våren på väg! det längtar jag efter nu!

Imorrn så börjar man 7.. Suck! Men då slutar jag halv tre :) Nice!

nu så har man gjort bort 2/9 dagar.. Det närmar sig.. hihi..

Imorrn så blir de nog att ta en promenad Med Sandra o Flisan? Om det inte är en sjujäkla snöstorm ute!
då måste jag hitta mig nå påskris under vår promenad, så man kan börja pynta på Onsdag.. :) eller kanske på torsdag..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0