Fy sjutton vad härligt!!

Åkte iväg från Piteå kring halv tio imorse.
O på vägen så skulle jag stanna för att ta Melker med mig tillbaka till Arjeplog..
Så jag fick sällskap tillbaka :)
Var framme i Arjeplog kring halv tolv. Så jag snabb duschade håret o gjorde mig klar för att följa med Sofia o käka lite lunch på Mathörnan innan föreläsningen började kl.13.  Den höll på till halv fem.. Så då for jag hem o nötte lite dator..
Kring 19 tiden så beslöt jag mig för att göra en första tur på våran crosstrainer.. Så jag gjorde ett 60 minuterspass.. GUD SÅ HÄRLIGT!!! :D Tog mobilen o hörlurarna, startade musik.. O jag trampa på.. =D

Sen så snabb spolade jag av mig, gick ner till farmor o farfar.. Skulle lämna nå djurmat till thea som var där.
Sen följde hon med mig hem till oss o kika lite hur vi fått det nu. Är ju fortfarande oordning. men är ju iaf bättre än de har sett ut ;)
Sen följde jag med henne på en liten promenad, tog samtidigt med mig Melker på promenad då.

Har sett på desperate housewifes ikväll o hell´s kitchen.. Snart så blir det sängen!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej :) Men han var gullig i alla fall!!

2009-04-28 @ 23:40:22
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0