......

Nu så har man varit på en promenad med Sandra o Felicia.. Är alltid skönt att få komma ut o röra på sig. Osså får man ju surra lite :) är alltid roligt!

Vet inte riktigt hur länge vi gick, men kanske blev en timma?
Gjorde lite små ärenden på vägen, jag skulle handla lite på konsum, vi gick på Nina´s o kollade lite på kläder, gick in på banken för att lämna igen den gamla internetdosan som jag hade tappat bort, gick förbi vauka o lämnade ett kort till en.. Sen gick vi hem igen.. hehe..

Egentligen så hade jag tänkt att städa nu.. men det kanske blir imorrn istället.. Kanske ska hälsa på min kusin då o surra lite.. O sen blir de en städstund på eftermiddagen.. men men återstår att se.. hehe. en promenad skulle man ha hunnit med också.. =)

Ne jag ska nog slänga mig i soffan o kika lite på tv o bara slöa lite..
Min nästäppa börja bli mycket bättre nu.. Fattar inte hur allt snor rymms... vart kommer de ifrån? =/ Hehe..

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0