Blombukett...

Idag har inte dagen bjudit på allt för mycket. Blev väckt imorse av att det ringde på dörrklockan. Så då var det bara kliva upp o klä sig o öppna dörren.
Det var mackes morfar o mormor som plingade på. Dom lämnade pengar för att macke skulle fylla på mormorns mobil.
Så  inte kunde jag somna om efter att dom var hit. Så dagen har mest bestått av att sitta vid datorn o glo på tv:n.

Sen när jag väl fick upp min älsklingen kl.4. så åkte vi iväg till Ica o handla lite för att laga mat idag.
Blev att grilla :) Oj så gott det var.. Lite tjuvstart inför sommarens grillning.. hihi..
Osså handla vi lite saker inför påsken, lite fjädrar, påskkycklingar o nå påskägg som jag tänkt hänga upp i ris när påsken kommer.
Macke tyckte att det hela var onödigt, men jag vill ha lite påskkänsla då han ska vara borta hela påsk o få köra skoter o njuta av det fina(?) vädret då. Vilket är alldeles fuskigt!! vill ju jag med.. Men som sagt, klirr i kassan! :D hihi..
Så då vill jag pynta lite grann, är ju inte mycket pynt som kommer upp.. bara lite..
Osså köpte vi oss en tulpanbukett idag.. tulpaner är riktigt fina, o dessutom så är dom i olika färger =)

Ne nu ska jag börja plocka fram för att göra efterrätt.. Hallon/Björnbärs paj o vaniljvisp. Mmm vad gött! :)

Sen får vi ju besök ikväll! :) Mycket trevligt

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0