Sexparty!

I helgen har man varit till moster och hälsat på. Jag och min syster<3
Känns som om att de är ett tag sen vi var dit och hälsade på. Men det var iaf mycket trevligt dära. Blev som egentligen mest slappa.. haha.. Men de är skönt! Även att slippa behöva laga mat är ju helt galet skönt! =)
Var även och hälsade på en jobbarkompis som fått barn - så sjukt jäkla söt han är! Ville aldrig åka därifrån. Inte heller ville jag sluta hålla honom, eller jo när han börja gråta ;)
Men galet söt ändå!

IDag har man jobbat, 7-15.. Känns som de är en evighet sen sist ja jobbade. Ändå är det bara 3 dagars ledighet jag haft.
Efter jag slutade jobba väntade jag in älskligen så vi kunde fara och handla lite mat.
Blev köttsoppa på burk idag.. Hehe. .
Efter middagen blev de att invänta sofia å hennes vän.. När dom väl kom så drog vi iväg till Ånge på - SEXPARTY!! haha
Grymt roligt var det, mycke skratt! Trodde inte de skulle ta så länge, men vi var där i 2 timmar.

Sedan när vi kom hem for jag och älskligen iväg till Madde och hämtade en byrå som vi köpte av henne.
Blev faktiskt riktigt fint i hallen. Så nu vill jag bara inköpa en ny spegel å lampa till hallen.

Är så mycket som man vill köpa från Ikea, men vi rymmer snart inte mycke till i lägenheten =(
Vill få en 3:a nu!! Vill ha större!!

Imorrn har man en kvällstur. Skulle egenligen jobba mellan 7-14.30 men jonas på jobbet ville byta med mig, så jag jobbar kvällen åt honom mellan 13-21.. Grymt skönt att ha kväll. Är ju inte direkt en morgon människa, ligger ju gärna länge på morgonen och är uppe om nätterna typ =)

Nä nu ska jag ta och skriva en massa strunt hära.

Men ni får sova så gott ni som sover och ni som ska lägga er får sova så gott ni med !



Älskar Min Markus Mest I Hela Världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0