Nu mina vänner

Nu ska man iväg på kurs i 3 dagar. Är en kurs om fackets grunder.
Denna kurs hålls i Sunderbyn på Folkhögskolan.
Så nu ska man slänga i sig någon frukost och sedan bär det av att plocka upp minda med resenärer.

Jag hoppas och tror att denna kurs ska vara bra. Men man vet aldrig om den blir tråkig och bara eländig att vara på.. Då är de inte roligt då man ska vara på kurs i 3 dagar.
Men nu måste jag hålla de positiva uppe, så man inte går och tror de blir tråkig.. För de är som man säger: Det blir vad man gör det till! Så sant så sant!

Nä så nu ska jag dra mig till köket och se vad som finns att slänga i sig för livsmedel.

Tjilevippen!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0