Lunch,planering & jobb

Idag så hade jag tänkt att ta mig en sovmorgon. Men igår så bestämde jag och sofia på jobbet att vi skulle ta och luncha ihop idag och samtidigt planera lite.
Så över lunchen planerade vi lite grann om hur vi skulle göra våra lappar om surströmmingsfest o personalfest.
Mycket trevligt att luncha med henne.. Haha!! Säger bara pinsamt pinsamt de dära ;)
Blev väl inte alls så mycket planerat under självaste lunchen utan vi bara pratade om vad vi skulle göra.
Sen kom vi fram till att vi åker hem till mig och gör lapparna.. Så vi gjorde allt färdigt och skrev ut dom.. Och nu sitter dom upp på jobbet.. Nu är de bara invänta och se om någon anmäler sig.

När vi var färdiga så for Sofia hem och jag satt kvar vid datorn o fick ner lite härlig musik från systeryster min <3
Har inte så mycke låtar på den nya datorn.
Men nu, och jag nöter typ 2 stycken, dom är så bra!!

Sedan var de jobb som gällde för hela slanten.. Jobbade till nio..
Har knåpat på här hemma och plocka ihop lite.. Imorrn så måste jag nog ta och tvätta upp lite kläder då man ska åka bort till helgen..

2 dagar kvar av kvällsveckan*suck* de är så himla skönt att jobba kväll, sovmorgon, man hinner som göra så mycke hemma.. tycker jag... Men jag är ju som en nattmänniska.. Är flitigast om natten.. Och sover om dagen ;) haha!

Nåja.. Sen är man ledig hela helgen och då ska man iväg till moster och hälsa på, emelie ska följa med.

Nä nu tror jag faktiskt att jag ska kila till säng. Krypa ner hos älsklingen min som redan har lagt sig.
 
Jag Älskar Min Markus!


Leta åt låten: Axel Åkerlund - utan dina andetag

Den är så himla härlig att lyssna på och bra för den delen! Kan inte sluta lyssna på den

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hahahaha, bara för att du har fått den av mig, dt är ju bara därför den är så bra :-D hahahaha

2008-10-18 @ 20:47:49
Postat av: Mig själv

haha ja men det är ju klart de ;)

2008-10-18 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0